Aanmeldingsformulier

Fijn dat je lid wilt worden! Lees eerst de algemene informatie even door, die vind je hier.

v.v. Ameide verklaart hierbij dat zij alleen persoonsgegevens van minderjarigen verwerken als daarvoor schriftelijke toestemming door ouder, verzorger of wettelijke vertegenwoordiger is gegeven.
Als Lid van v.v Ameide stemt u automatisch in met de privacy policy van v.v. Ameide. Deze is te vinden op www.vvameide.nl

Uw Persoonlijke gegevens:

Nieuwe leden vanaf 16 jaar zijn verplicht een identiteitsbewijs te tonen (eis van de K.N.V.B.)

Indien jonger dan 16 jaar invullen: n.v.t.

De eerste 3 maanden zijn gratis en kan op ieder moment worden opgezegd.

Indien bekend

Door akkoord te gaan en na het verzenden van het inschrijfformulier verklaart u:
A) Dat bovenstaande gegevens naar waarheid zijn ingevuld.
B) Geeft u, indien u hiervoor gekozen heeft, toestemming aan v.v. Ameide om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om een bedrag van uw rekening af te schrijven wegens te betalen contributie v.v. Ameide.

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!