Vrienden van

Op 28 oktober 1998 is de vereniging “Vrienden van v.v. Ameide” opgericht en  ons eerste doel was het realiseren van een tribune.
Na deze mooie start zijn wij voor de V.V. Ameide en zijn leden niet stil blijven zitten en hebben wij nog verschillende projecten kunnen realiseren en zullen we nog blijven doen.

Verder hebben wij geheel betaald of bijgedragen aan b.v. het terras, defibrillator,  lichtmasten, grasmaaier, ballen, busvervoer jeugd, alarminstallatie, televisie, banken naast veld en nog veel verschillende kleinere uitgave.

Mocht u ook lid willen worden van de “Vrienden van V.V. Ameide” spreek dan een van onze bestuursleden aan of een bestuurslid van V.V. Ameide. Of nog handiger; gebruik het formulier op de site.

Voorzitter: Herman Bouwmeester
Secretaris: Linda van Winkoop